Give me


2007-11-25 - 14:26:09
image256
Känner att jag snart närmar mig en energisvacka. Lösningen på det? Äta lunch såklart! Kan stolt informera de intresserade att jag nu har skrivit klart 2,5 av fem frågor på G-delen i mitt religionsarbete. Hittills har jag skrivit 1,5 A4, vilket kanske inte låter som ett problem, men det är ett stort problem. Maxlängden är nämnligen 2 A4-sidor, och jag har nästan dubbelt så mycket kvar att skriva. Det betyder att jag måste radera en hel del av mitt arbete...
Men nu ska jag i alla fall äta, kan dock inte bestämma mig för vad, men det löser sig nog. Drömmen skulle ju vara våfflor, har inte ätit det på flera år.. Mums!

3 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

JOHANNA! JAG HAR INTE GJORT NÅGONTING!

Sossefine kommenterade:

INTE JAG HELLER!!!

2007-11-25 @ 18:35:40
Blogg/hemsida: http://enifessos.blogg.se
michelle kommenterade:

åh va gott!

2007-11-25 @ 18:40:45
Blogg/hemsida: http://michibelle.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback