Fortfarande..


2007-11-19 - 19:36:23
image223
..håller jag på att traggla med den förgrymmade tyskan. Om det är något ämne i skolan som jag inte tycker är direkt, hm hur ska jag säga, kul.. så är det tyska. Det känns som att jag knappt kan någonting, även fast jag har pluggat det i drygt fyra år. Men jag kanske underskattar mig själv lite också. Imorgon är det i alla fall redovisning om det tyska skolsystemet, och för att muntra upp mig lite ska jag ta en välbehövlig paus vid klockan 21:00 och kolla på älskade Cityakuten.

2 KOMMENTARER



Kommentarer
Nadina kommenterade:

Oj, vilken trevlig blogg :)

Struntlillstrumpa kommenterade:

Det är konstigt det där med tyskan... Pluggade också det i 4 år och kunde inget alls kändes det som. Grammatiken är ju så svår! Men när jag sen varit ute och rest har jag plötsligt förstått tyskan hur bra som helst.

2007-11-20 @ 12:19:52
Blogg/hemsida: http://struntlillstrumpa.wordpress.com

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback