En Garde!


2007-11-22 - 18:34:16
image252
Idag har jag provat på något jag aldrig gjort förut, fäktning. Vi var ca 12 stycken som fick prova på det under dagens idrottslektion. Trodde att det skulle vara ganska slappt, men våran instruktör var en amerikansk militär, typ. Efter armhävningar, sit up's, hälsningsövningar, skydd på de mest konstiga ställen, en hjälm som gjorde att jag inte kunde andas (och det började helt plötsligt klia på allas näsor, bara för att ingen nådde att klia sig) och en hel del annat fick vi äntligen börja fäktas. Kul som tusan måste jag säga att det va, men förvånansvärt jobbigt. Kommer nog ha ordentlig träningsverk i armarna imorgon..

3 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

hahah, madonnakopparna över brösten ^^

ell kommenterade:

eller så spetsar man sina vänner ljumskar, det är också skönt :P

2007-11-22 @ 21:14:44
Blogg/hemsida: http://ellenw.bilddagboken.se
Sossefine kommenterade:

HAhahahha :D sjukt kul!

2007-11-22 @ 23:43:52
Blogg/hemsida: http://enifessos.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback