Cityakuten


2007-11-05 - 20:01:10
image223
Nu är det kväll och snart ska jag kolla på underbara Cityakuten. Var helt besatt av den serien förra sommaren då de körde serien i repris (vilket de fortfarande gör på trean på eftermiddagarna). Fastnade verkligen för serien, och det var katastrof om jag så mycket som missade någon minut av ett avsnitt. Snacka om att jag inte var särskilt brun förra sommaren! Nu är jag inte lika besatt längre, och en timme i veckan (måndagar 21.00) tycker jag inte är så farligt.

1 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

åååh, ja älskar den serien, men hade inte tid att följa den i våras, så ja är typ en säsong efter :(
jag har följt den sen jag var typ 5 eller nåt, min mammas favoritserie (hon är ju liksom sjuksköterska och har jobbat på akuten) så ja är ett inbitet ER-fan ^^


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback