Bara regn hos mig


2007-11-06 - 17:35:34
I morse ösregnade det när jag skulle till skolan. Dessutom lyckades jag trampa foten i en vattenpöl + förstöra paraplyet på en och samma gång. Verkligen lyckat Johanna!
image224
Nu har jag suttit framför datorn i några timmar och försökt börja plugga. Kan dock inte riktigt bestämma mig i vilken ände jag ska börja, det är verkligen så mycket att göra just nu. Problemet är bara att det är så lång tid kvar tills de flesta uppgifterna ska vara klara, att det är svårt att få motivation att göra dem redan nu. Men jag vet att jag kommer att vara sönderstressad om några veckor, så det är lika bra att sätta igång direkt...

2 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

...för de regnar här i stockholm iiidaaaaag!.."

Stina kommenterade:

Regn kan ändå vara lite mysigt ibland som tur är :P

2007-11-07 @ 22:58:47
Blogg/hemsida: http://tillsammans.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback