Vad är väl en bal på slottet


2007-05-03 - 21:05:36
Jag vet inte riktigt vad som har hänt, men det är något seriöst fel på min blogg. Undrar om det beror på datorn eller blogg.se, men jag hoppas verkligen att jag lyckas posta detta inlägg.

Idag har några av mina klasskompisar som jag konfirmerade mig med åkt tillbaka till Assisi, där vi spenderade en underbar vecka förra året. De bestämde sig för att bli assistenter för det här årets konfirmander, så de får uppleva resan på nytt! Jag behöver nog inte säga att jag är rejält avis just nu.. Men men, vad är väl en vecka i Italien då man kan vara fast i skolan med den sista hysteriska betygsspurten..

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback