Trollunge


2007-05-23 - 18:43:59
Imorgon ska jag bleka slingor i mitt hår för första gången. Har inte ens tonat håret eller någonting tidigare. Tror nog att jag är den enda i hela världen (typ) som inte har ändrat hårfärg någon gång i hela sitt liv på onaturligt sätt. För nog ska ni veta att jag inte alltid har haft denna mörk blond/ljus bruna-färgen hela livet... Jag föddes med en ordentlig kolsvart kaluffs (min släkt kallade mig för trollunge). Runt min ettårsdag hade jag istället helt plötsligt superljust hår. Men när jag var ca 10 år började det bli mörkare igen, och nu vet jag inte riktigt hur jag ser ut ;P

Så jag har ganska stora förväntningar på imorgon. Men ännu har jag inte köpt något blondshampoo! Någon som har något tips?

3 KOMMENTARER



Kommentarer
Jannike kommenterade:

Åh, lycka till :) har varit blond hela mitt liv, men efter några år sa håret nej till blonderingsmedlet - så fick bli brunett istället :)

Amanda kommenterade:

Jaså, det finns fler! Jag har heller aldrig färgat eller tonat! =)

2007-05-23 @ 22:02:36
Blogg/hemsida: http://shoppingbloggen.com
denise kommenterade:

jag var röd hårig när jag föddes, nu är jag brunett men jag har aldrig färgat, tonat eller något liknadnade. Gillar din blogg ;)

2007-06-12 @ 15:38:07

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback