Svin i matsalen


2007-05-14 - 17:11:02
Alltså vad är det med killar i 15-16 års åldern? Idag på i matsalen utbröt det värsta matkriget i skolans historia. Och nej, det var inte de barnsliga killarna från lågstadiet som startade det hela, utan killarna i nian, som tar "grundenten" om tre veckor. Jag kan inte förstå hur de kan uppföra sig så barnsligt. Såklart menar jag inte att alla killar beter sig så här. Men minst 50% av killarna i min klass beter sig rent ut sagt som svin. När blir det bättre egentligen? Eller kommer killarna alltid bete sig så här? Jag kan inte nog säga hur stora förväntningar på förbättring jag har till gymnasiet...

3 KOMMENTARER



Kommentarer
Sara kommenterade:

Haha våra klasskompisar var också sådär. Jag tror att dom har förändrats nu, i gymnasiet. Men det man inte vet, lider man inte av. Är det inte så?

Elin kommenterade:

Jag känner igen det där..!

2007-05-14 @ 18:10:08
Blogg/hemsida: http://elu0809.blogg.se
Debbie kommenterade:

Haha, det händer ingenting i gymnasiet, samma skit :P .. men sen så!

2007-05-17 @ 17:29:57
Blogg/hemsida: http://dendardebbie.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback