Sista någonsin


2007-05-15 - 15:15:34
Idag hade vi den sista engelsklektionen någonsin i grundskolan! Det var faktiskt mycket jobbigare än jag trodde det skulle vara, och det kom till och med några tårar. Den lärare jag fått bäst kontakt med är min engelsklärare och vi är mer som kompisar än lärare och elev. Jag hoppas och tror att hon och jag kommer hålla kontakten, även fast jag börjar i en annan skola till hösten. Jag önskar verklilgen att alla någon gång får ha en sådan underbar lärare som C! Det är de lärarna som gör det kul att gå till skolan fem dagar i veckan år efter år...

image76
Bästa klassen! ♥

4 KOMMENTARER



Kommentarer
Anonym kommenterade:

varför suddigt?

2007-05-15 @ 15:27:50
Fliickan kommenterade:

Det är så härligt med sånna lärare, man glömmer dem aldrig :)

Elin kommenterade:

Är det du nere i hörnet? Skitfina kläder, vart har du köpt dem? :)

2007-05-15 @ 19:42:46
Blogg/hemsida: http://elu0809.blogg.se
JohannaC kommenterade:

Anonym: Vill inte lägga ut bilder på mina klasskomisar utan att de vet om det..

Fliickan: =)

Elin: Ja ;) Vi skulle ha Hawaii-tema på vårat foto, så jag har vita jeans från DCate, vitt linne och sarong från H&M..

2007-05-16 @ 07:42:07
Blogg/hemsida: http://johannac.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback