Shopping in the city


2007-05-20 - 12:48:48

Imorgon börjar det skolan kallar Elevens val. Det betyder att vi elever  får bestämma vad vi vill göra under en vecka. Jag har valt att praoa, vilket ska bli jättekul. Genom åren har jag bla. praoat på McDonalds och olika bibliotek, men den här gången ska jag praoa hos ett företag inom samhällsbyggnadssektorn. Det ska bli jätteintressant!
Företaget ligger vid Slussen, så efter "jobbet" kommer det bli mycket shopping på Götgatan och andra ställen inne i Stockholm.

Jag har redan siktat in mig på en del saker:

image85

1 KOMMENTARER



Kommentarer
emma kommenterade:

Jättefint kollage!


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback