Shoe me up!


2007-05-07 - 19:55:30


Idag har jag varit på återbesök hos min tandreglerare. För er som inte vet hade jag tandställning från HT i sjuan till VT i åttan. Så det är exakt ett år sedan jag tog bort rällsen. Men jag har fortfarande en metalltråd bakom tänderna på underkäken och en genomskinlig sak som jag har när jag sover. Egentligen tyckte jag inte själv att jag behövde tandställning. Särskilt inte efter att jag fick veta att jag var tvungen att dra ut fyra tänder. Men nu i efterhand så märker man verkligen en otrolig skillnad!
Så ett tips till alla er som kanske tvekar, det är absolut värt allt det "jobbiga".

Efter tandläkarbesöket gick jag runt lite i stan. Hittade de perfekta balskorna på Wedins på Kungsgatan! Blev helt överlycklig när jag hittade dem! Bilder på både klänning, skor och accessorarer kommer senare, jag lovar!

Träffade S och A på bussen också. Vi hade det jättetrevligt och jag fick reda på att jag och A sökt till samma gymnasium. Dock olika program, men vi kommer säkert träffas mycket. Jättekul =)

Nu ska jag fortsätta med klassresefilmen och se The Nine om en stund. Trevlig kväll på er!♥

2 KOMMENTARER



Kommentarer
Elin kommenterade:

Har du en bra mascara? Tipsa mig!:) /E

JohannC kommenterade:

Elin: Håll utkik i bloggen. Svar kommer ikväll.(=

2007-05-08 @ 14:55:49
Blogg/hemsida: http://johannac.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback