Near to the end


2007-05-13 - 18:18:33

Så var det snart slut på det roliga. Idag visar Kanal 5 det näst sista OC-avsnittet någonsin(?). Är lite oklart om något annat tv-bolag i USA kommer att köpa upp serien och fortsätta spela in nya avsnitt, men det känns ändå som att det är dags för ett avslut för serien.
Jag har kollat på serien enda sedan den började sändas i Sverige, och har inte missat ett avsnitt sedan dess. Kalla mig konstig, men det är faktiskt, om inte den bästa i alla fall, en av det bättre serie som någonsin gjorts. Jag kan förstå folk som bara ser några avsnitt och tycker att den är jättedåligt, men om man inte sett serien i sin helhet missar man alla "underliggande" skämt och meningar. Det är därför jag tycker att OC är så underbar. Man kan se avsnitten hur många gånger som helst, och alltid se något nytt i dem.


Marissa och Ryan

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback