Marie Antoinette


2007-05-19 - 13:23:11
image82

Det blev alltså Marie Antoinette som vi såg i
fredags. Ska jag vara helt ärlig så var den en ordentlig besvikelse. Hade otroligt höga förväntnigar på filmen, och den levde inte alls upp till dem. Utan att avslöja för mycket för er som inte sett filmen kan jag säga att det inte direkt hände någonting alls. Och slutet? Man ville ju vet vad som hände med Marie Antoinette.. Men visst, det var en härlig film med jättefina kläder och miljöer! Att filmen är inspelad där allt faktiskt hände en gång i tiden, Versailles, är ett stort plus. Dock var det stora skiftningar i ljudvolymen och konstiga scenövergångar.
Filmen får 2 JC av 5. Den är fin för stunden, men uppfyllde inte mina förväntningar.
image83

2 KOMMENTARER



Kommentarer
Amanda kommenterade:

Vill verkligen se den men det har bara inte blivit av. Får bli nästa gång det ska hyras film! =)

Anonym kommenterade:

Om du fortfarande vill veta hur den slutar, kan ja ju säga att hon blir halshuggen, hennes man halshuggen,hennes son, dör av svält, hennes dotter överlevde men blev typ knäpp i huvvet.
Jag har en syster som är besatt av historia :)

2008-03-20 @ 00:28:31

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback