Makeover!


2007-05-25 - 21:36:34
Jag har som ni märkt inte bloggat så mycket den senaste veckan, men idag var sista dagen på min prao, så nu har jag tid för bloggen igen!
image90

Det har varit en jätterolig vecka med många överraskningar och nya bekantskaper. Den största förändringen är dock min nya hårfärg! Ja, jag som trodde att jag skulle bli mörkblond med ljusa slingor har istället blivit jätteblond med några få mörka slingor. När jag träffade N och S i stan efter praoen kännde de inte igen mig! Men jag är jättenöjd även fast det blev mycket ljusare än planerat ;)


2 KOMMENTARER



Kommentarer
Josefin kommenterade:

jätte fint :)

JohannaC kommenterade:

Josefin: Tack!

2007-06-22 @ 18:31:22
Blogg/hemsida: http://johannac.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback