Lite uppdateringar


2007-05-18 - 15:44:38

Idag har jag passat på att sola i det härliga Stockholmsvädret! Dock blir jag bränd snabbt, så nu är jag snarare röd än brun.

Fick för mig att jag skulle prova olika håruppsättningar inför balen. Så nu sitter jag med håret fullt av papiljotter. Känner mig lite som
Marie Antoinette (filmen vi såg igår, recenssion kommer.. ).

Bloggdesigenen känndes inte helt hundra, så jag gjorde om den lite. Inspirerades av Jehonas rundade hörn, hoppas att det är ok att jag härmade lite.. Vad tycks?

image80

3 KOMMENTARER



Kommentarer
Gilraen kommenterade:

sjukt fint, sommrigt! :D

JohannaC kommenterade:

Gilraen: Tack så mycket ;)

2007-05-19 @ 14:54:45
Blogg/hemsida: http://johannac.blogg.se
Dress Like a Princess kommenterade:

Hur fixade du de runda hörnen? Det är grymt snyggt, och hela din layout är grym! :)

2007-05-22 @ 07:42:11
Blogg/hemsida: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback