Lite shopping och städning


2007-05-13 - 20:59:15
image72

Igår blev det en del shopping. Har blivit mer och mer den senaste tiden. När jag var yngre brukade jag alltid spara alla födelsedags- och månadspengar jag fick. Men nu vet jag inte riktigt vart allt försvinner hela tiden!

Men jag kan försvara mig med att jag faktiskt bara gjorde fynd igår, så här är listan för er intresserade:
Flickan från ovan
Glimor, läggningsvätska
♥ Bikini från H&M
Bomullsrondeller (mina favoriter) från H&M
Concealer från H&M
Kuvertväska från KappAhl

Nu ska jag fortsätta att städa rummet. Blev verkligen sugen på att dammsuga efter OC. Fråga inte varför =S
Ha en trevlig kväll allesammans! ♥

3 KOMMENTARER



Kommentarer
Rebecca kommenterade:

Den boken har jag läst, riktigt läskig är den:)

Emma kommenterade:

snygg bikini!

2007-05-13 @ 21:21:47
Blogg/hemsida: http://emmisjohansson.blogg.se
JohannaC kommenterade:

Rebecca: Har inte läst så långt än, men det är inte direkt någon må bra bok!
Emma: Tack! Invigde den idag ;P

2007-05-18 @ 15:58:13
Blogg/hemsida: http://johannac.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback