JohannaC tipsar


2007-05-09 - 18:58:55
Usch och fy av mig att skriva att jag ska tipsa om mascara, och sen glömma bort. Men till mitt försvar kan jag säga att S ringde och gjorde mig uppmärksam på en sak jag totalt glömt bort, och var tvungen att fixa med det igårkväll. Så inlägget kommer nu istället:

image65


Jag har provat en del mascaror under min livstid, men den jag använder just nu är min absoluta favorit! Den heter MaxFactor Masterpiece och ska göra fransarna längre och fylligare. Jag tycker absolut att den klarar av det med bravur. I.o.f.s. använder jag alltid fransböjare, vilket gör resultatet ännu tydligare. Men för en så pass billig summa (ca 120:-), tycker jag att den helt klart är värd högsta betyg. Så om ni ska köpa en ny mascara så är den helt klrt värd ett försök!

4 KOMMENTARER



Kommentarer
Elin kommenterade:

Oh tack för tipset! Jag ska nog testa den faktiskt.. =)

Johanna kommenterade:

Jag har också haft den och jag tycker att den är jättebra! Ska köpa en ny!
Vore jättesnällt om du kunde hjälpa mig med vilka stövlar jag ska köpa, jag kan inte bestämma mig... Jag vill ha alla :) Bilderna finns på min blogg :). Tack på förhand!
Ha de så bra!

2007-05-12 @ 19:47:11
Blogg/hemsida: http://johannahs.blogg.se
JohannaC kommenterade:

Elin: Tycker jag absolut att du ska göra =)

Johanna: Ska ta och kolla in din blogg nu ;)

2007-05-13 @ 16:29:39
Blogg/hemsida: http://johannac.blogg.se
Sweet Angel kommenterade:

den är bra

2007-10-25 @ 19:39:56
Blogg/hemsida: http://www.gullegumman.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback