Update


2007-03-03 - 16:42:18
Både jag och blogg.se har inte varit på topp de senaste dagarna. Jag lider fortfarande av sviterna från min influensa jag fick förra veckan. Allmänt dåligt humör och seg kropp har varit min vardag ett tag nu, och jag har bara kännt för att dra täcket över huvudet. Tur att det har varit sportlov, annars vet jag inte hur jag skulle klarat mig.

Idag har jag i alla fall pallrat mig iväg till affären och införskaffat mat. Just nu håller jag på att "fuskbaka", alltså baka en redan färdig kakmix. Det känns lite pinsamt att inte göra kakan heöt själv, men de blir lika goda för det!

Imorgon är det meningen att jag ska träffa N. Vi bestämde det för ett tag sedan även fast han så snällt påpekade:
- Johanna, det är ingen idé att jag hoppas på att vi träffas på söndag, du ställer ju ändå alltid in allt. Brownies
Det är ju iofs inte en total lögn, men imorgon har jag gett mig katten på att han inte ska få rätt!!

Nu måste jag gå och kolla kakan i ugnen. Tschüs!

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback