This is the last time


2007-03-07 - 16:27:41
Idag ska jag gå på min sista ansiktsbehandling. Har gått en sk. "kur" på sex gånger, och det är helt otroligt vilken skillnad det har gjort på min hud. Efter att ha haft problem med acne i tre år, är jag nästan helt bra nu. Tyvärr kommer jag att har märken kvar ett tag till, men de kommer att blekna bort. Jag kan inte nog säga hur lättad jag är. Mitt stora komplex är borta, och jag är överlycklig.
För personer med samma problem kan jag verkligen rekomendera att gå till en hudterapeut. Det är absolut värt pengarna! Förutom behandlingarna har jag även börjat använda
Dermalogicas produkter, i.d. och jag äter Tetralycal. Jag är verkligen glatt överraskad över de otroliga resultaten som syntes efter bara några veckor med nya hudvanor!


Keane - This is the last time

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback