Så mycket att göra, så lite tid


2007-03-12 - 18:07:20
Ajajaj, inte bra det här Johanna.. Jag är ledsen för att jag inte har uppdaterat bloggen på några dagar. Hatar själv bloggare som dröjer med att uppdatera, så jag lovar att detta inte ska upprepas avsiktligt..

I helgen har det varit kalas för min kusin som fyllde hela 10 år i söndags. Det är otroligt så stor han har blivit! Farmor och farfar kom också och hälsade på, jättetrevligt.

Självklart blev det också en del melodifestival i lördags. Tycker faktiskt ändå att rätt låt vann, även fast jag i smyg gillar Måns bäst!

Idag har jag varit och provat ut nya linser. Skaffade månadslinser för ett år sedan, men jag trivdes inte riktigt med dem och har gått utan i snart fem månader. Eftersom jag ska åka skidor om en vecka, behöver jag verkligen kunna se bra så jag hittar mina kompisar i backen, så idag provade jag ut dagslinser istället. Vet inte riktgit vad som är bäst och det är inte direkt någon av mina nära vänner som använder linser, så jag har ingen att fråga. Om det är någon "linsanvändare" som läser det här, vad använder du för slags linser??

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback