Resfeber


2007-03-17 - 16:15:51
image37


Just nu håller jag på att packa inför resan. Det börjar bli lite pirrigt nu, men oj vad kul det ska bli! På bilden syns bara en bråkdel av allt som ska med. En del skolböcker måste också med i packningen, vi har jättemycket som ska vara klart tills vi är tillbaka. Hallå, det här ska ju vara ledighet!! Men men, pluggandet blir nog också mysigt när man gör det tillsammans i en stuga i fjällen. Hoppas bara att vädret blir bra, så att det inte regnar hela tiden.
Jag är fortfarande riktigt förkyld, men jag hoppas att miljöombytet gör gott på infektionen.

Jag kommer alltså inte att skriva i bloggen på några dagar. Men förhoppningsvis är jag ordentligt utvilad och glad när jag kommer tillbaka, så att jag orkar skriva desto mer då.  Ha en skön vecka! /JohannaC

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback