Ny dag


2007-03-13 - 08:20:09
Ny dag, och solen skiner klarare än någonsin! Jag har aldrig känt mig så här vårsprudlande någonsin! Alla problem känns långt borta och jag vill bara hoppa hage på skolgården (nästan).. Sitter just nu med en keps på mig för solen skiner på datorskärmen så jag ser inte om jag inte har den på mig. Måste se ganska rolig ut just nu.
image32




Annars ser jag ut så här idag:

Cardigan - Lindex
Linne - H&M
Jeans - Manhattan
Halsband - Egengjort

Solglasögon - Åhléns
Jacka - H&M
Skor - Wedins




















2 KOMMENTARER



Kommentarer
Julia kommenterade:

Fin tröja, har likadan faktiskt :)

JohannaC kommenterade:

Julia: Tack så mycket =), jag gillar det verkligen!

2007-03-17 @ 16:01:38
Blogg/hemsida: http://johannac.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback