Let´s dance


2007-03-16 - 22:01:19
Nu börjar resfebern sakta krypa fram. Var och fixade lite saker inför resan idag, bla köpte jag åksjuketabletter, bussresan tar drygt nio(!) timmar, och jag har en benägenhet att inte må så bra när fordon är inblandade. Jag tror inte att jag har åkt så länge någon gång i hela mitt liv. När jag åker till fjällen med familjen brukar det ta fem timmar, och till Italien i somras (som är det längsta hemifrån jag varit) tog det bara tre timmar med flyg.

Annars har jag precis kollat på Let's Dance, som säkert en stor del av resten av svenska folket också har. I kväll, som många andra kvällar, var favoriterna Tobbe och Annika. Annars hejade jag på Anna och Tobias, men de åkte ju ur tävlingen för ett tag sedan.
 

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback