Badlands


2007-03-31 - 18:43:12
Det börjar kännas lite glest i bloggen. Har inte skrivit så många inlägg den senaste tiden. Framför allt beror det väl på att jag var bortrest och sedan hade otroligt mycket skolarbete att ta igen.
Men det känns kontstigt att jag faktiskt inte har fått en enda kommentar på två veckor...

Ja, ja. Just nu håller jag på att städa i mitt rum. Under den senaste månaden har jag bara slängt saker runt omkring mig och nu när det är lov vill man ju att rummet ska gå att vara i. Medan jag dammsuger har jag gamla Bruce Springsteen-låtar på högsta volym. Letade upp videor på
youtube efter att vi hade lyssnat på musik från 60,70 och 80-talet i skolan i fredags. Favoriten just nu är:

Bruce Springsteen - Badlands (Live i Stockholm 1993)

2 KOMMENTARER



Kommentarer
Lisa kommenterade:

åh vilken härlig och snygg blogg :)

JohannaC kommenterade:

Lisa: Tackar =)

2007-03-31 @ 19:47:16
Blogg/hemsida: http://johannac.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback