A very, very upptagen girl


2007-03-06 - 19:00:25
Ahh, jag blir verkligen galen. Från att inte ha något plugg alls att göra, har jag nu två stora inlämningar till på freda, projektarbete till torsdag och fyra prov om två veckor!! Dessutom är jag upptagen varje eftermiddag den här veckan och hela klassen tar ledigt nästa vecka för att åka på klassresa. Jag förstår verkligen inte hur det här ska gå ihop. Just nu sitter jag och försöker göra så mycket som möjligt på en av inlämningarna, men jag frestades av datorn. Det är absolut sådana saker jag måste akta mig för, ajja bajja, Johanna!! Inte bra alls. Så nu måste jag återgå till arbetet.. Ahh, jag blir verkligen galen!!!

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback