Working 8 to 16.30


2007-06-27 - 11:38:10

Just nu är jag på jobbet, jag har lunchrast.

Idag ska jag göra styrketräning när jag kommer hem. Hoppas att jag börjar märka lite resultat av träningen och orkar några fler repetitioner av övningarna.

Annars är det ett väldigt grått väder i Stockholm och när jag gick till bussen imorse spöregnade det. Vart tog det fina vädret från igår vägen? Igår träffade jag min morbror efter jobbet och vi tog en promenad och åt glass på Söder. Det var jättetrevligt! Köpte även mitt favoritte hos
Tea Center of Stockholm, Chineese Night heter det. Rekommenderas verkligen då grönt te innehåller antioxidanter som både är bra för huden och immunförsvaret.

Nä, nu måste jag hinna få i mig lite mat också innan det är "back to work". Ciao!


0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback