Shoppingrunda


2007-06-02 - 19:16:00

Det blev en shoppingtur i ett totalt igenproppat Stockholm idag. Verkade som att varenda stockholmare bestämt sig för att ta en shoppingtur på Drottninggatan idag. Lyckades få tag på det sista exemplaret av mascaran på Kicks i PUB. Ibland har man flyt som S brukar säga! Han var föresten också och shoppade i samma område som jag, men sa inget förens han ringde mig när båda var hemma igen. Han hade sett mig komma ut från H&M på Drottninggatan, men inte kommit fram och hälsat. Sånt gillas inte ;P  Vi hade i alla fall ett långt samtal om vad vi tror kommer hända under sommaren och när vi börjar gymnasiet i höst. Självklart kommer man tappa kontakten med många kompisar från skolan, men jag och S har lovat varandra att det aldrig ska hända oss..

image94
Vy över Stockholm från taket på mitt praoställe


Nu blir det pasta och filmkväll. Ha det så bra /JohannaC


0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback