Sedan sist..


2007-06-12 - 18:51:01
.. har mitt liv förändrats drastiskt!

Jag kan börja med att berätta att vi tyvärr förlorade fotbollsmatchen mot lärarna med 4-2. Annars har de senaste dagarna varit bättre än jag någonsin kunnat föreställa mig!!

Jag har:
♥ Fått sommarjobb som jag började på igår
♥ Ställt en tuppkam för första gången på en kompis
♥ Varit med om en jättefinskolavslutning dit hela familjen och farmor och farfar kunde komma.
♥ Gått på skolbal (lovar att lägga upp bilder på hur jag såg ut senare) där Fattaru var hemliga gäster!
♥ Firat farmors födelsedag på Utö.
Sett/träffat två "kändisar".
♥ Gjort hemsida till pappas företag

Ett tag framöver är det möjligt att det inte kommer bli så mycket bloggande, eftersom jag jobbar heltid på sommarjobbet. Men läs gärna gamla inlägg och kom med förslag på vad ni vill att jag ska skriva mer om!

2 KOMMENTARER



Kommentarer
Josefin kommenterade:

kul att du har haft det bra;P

Anonym kommenterade:

fortsätt så som du gör så blir det perfekt :D

2007-06-14 @ 21:32:13

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback