Lyckorus


2007-06-29 - 08:14:06

Kollade nu på morgonen igen om hemsidan fungerar, och det gör den! Så med inte så lite pirr i magen loggade jag in och såg att JAG KOM IN! Just nu är det bara ren lycka som finns i kroppen. Egentligen kan jag ju inte säga att jag är förvånad över att jag klarade intagningsgränsen, men man vet aldrig vad som kan hända (tekniska strul och missförstånd). Det har varit problem så många gånger tidigare att jag inte ville ta ut något i förskott. Men nu känns det så otroligt skönt!


1 KOMMENTARER



Kommentarer
Sofia kommenterade:

gymnasieintagning? grattis :D hade också problem med sidan igår, väldigt jobbigt :/


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback