Kräfta


2007-06-05 - 17:53:32
Ajaj! Idag har vi haft idrottsdag med skolan och varit ute hela dagen. Därför är det ingen underdrift att säga att jag just nu ser ut som en kräfta. Fy 1000:an vad det sviider. Hade på mig en T-shirt, så jag har fått väldigt konstiga streck på armarna. Det ser verkligen inte klokt ut! Hoppas bara att det går över till på fredag. Har hört att Aloe Vera ska hjälpa, så pappa har fått till uppdrag att köpa det innan han kommer hem..

Nu ska jag snart gå till H. Vi och några kompisar ska har spelkväll, haha. Jag och massa killar, men det blir nog kul ;P

2 KOMMENTARER



Kommentarer
Linnea kommenterade:

Vad händer på fredag? Är det avslutning då? Eller är det bal...? :)

2007-06-06 @ 01:06:52
JohannaC kommenterade:

Linnea: Det är både avslutning och bal =)


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback