Korta notiser


2007-06-21 - 18:44:03

Äntligen helg! Tre underbara lediga dagar med familj och vänner! Men just nu är pappa iväg och handlar midsommarmat, och han ringde precis och sa att både äggen och sillen är slut. Vad blir det får Midsommar utan ägg och sill??


Igår åt jag lunch med min faster. Hon är personalchef på företaget där jag sommarjobbar. Vi hade det jättetrevligt och efter lunchen gick vi och shoppade.


Jag har missat totalt att Veronica Mars börjat igen! Såg i City imorse att andra delen går ikväll. Det får jag absolut inte missa!


Ha en trevlig kväll allesammans!
/JohannaC


3 KOMMENTARER



Kommentarer
Jonna kommenterade:

trevlig midsommar!:)
J

JohannaC kommenterade:

Jonna: Tack det samma :)

2007-06-22 @ 18:29:20
Blogg/hemsida: http://johannac.blogg.se
Josefin kommenterade:

Trevlig midsommar!!:)

2007-06-22 @ 21:50:29
Blogg/hemsida: http://josefins.webblogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback