Hallelujah


2007-06-23 - 19:52:43
Idag har det varit en lugn dag med filmtittande, telefonpratande och tårtätande. Det finns inte så mycket annat att göra när det regnar ute. Lyssnat på musik har jag också gjort.


Jeff Buckley - Hallelujah
Den här låten har blivit synonym med min gamla klass (det känns konstigt att jag nu måste börja referera till den som gammal). Jag vet inte riktigt varför, men vi har alltid förknippat den med oss. På skolavslutningen när vi fick rosor av sexåringarna spelades den i högtalarna, och det var nog den mest känslosamma stunden under avslutningen. Att den dessutom har spelats under ett mycket känslosamt avsnitt av min favoritseria The O.C, gör ju inte saken bättre.


1 KOMMENTARER



Kommentarer
Sweet Sabine * kommenterade:

Den låten är så bra :)


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback