Gårdagen


2007-06-30 - 16:03:57

Gårdagen kan sammanfattas i ett antal punkter:

♥ Fick veta vilket gymnasium jag kommit in på.
♥ Sista dagen på jobbet (i alla fall för den här gången).
♥ Träffade N i stan när jobbet var slut.
♥ Åt familjemiddag hemma hos N.
♥ Åkte hem till S
♥ Kollade på fim hemma hos S med M, O och N.
♥ Kom hem klockan 24.

Idag är jag ganska trött efter tre veckors intensivt arbete. Äntligen börjar sommarlovet. Om en vecka åker familjen (och jag givetvis) till Öland. Ska verkligen bli jättehärligt!

Nu ska jag hjälpa pappa att plocka upp matvarorna och sedan städa mitt rum. Samtidigt rullar Måns senaste singel om och om igen på datorn. Ikväll spelar han i Nässjö, lycka till dem som är där!


1 KOMMENTARER



Kommentarer
Josefine kommenterade:

omg! Jag hade helt glömt bort den serien!! Går den fortfarande? Måste kolla :D


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback