Film och ros


2007-06-04 - 08:08:21
Idag ska vi rensa ut våra skåp i skolan. Allt känns så definitivt nu när vi måste städa bort alla spår av våra år i skolan.

Vi ska också kolla på en film jag har gjort om våran tid tillsammans. Hoppas att den blir uppskattad, är faktsikt lite nervös. Alla tror att jag bara har gjort en film om
klassresan, men jag har hittat gamla videofilmer från när vi gick i ettan och uppåt! Jag tror att de flesta kommer få sig en chock, haha..

Dagen innehåller också brännboll med sexåringarna. Det är tradition att sexåringarna på skolan ska ge niorna en ros på avslutningen, som ett sätt att visa att "nu är det vi som tar över". Det är en jättegullig tradition och iår är det extra kul, eftersom min kusin går i sexårs på skolan. Hoppas att det går att ordna så att det är han som får ge mig en ros..



0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback