Bloggen fyller år!


2007-06-28 - 17:35:50
image103
Igår var det sex månader sedan jag började blogga!
Det har varit en otroligt rolig och lärorik tid och när jag läser gamla inlägg märker jag hur mycket jag har utvecklats.
Meningen med bloggen var just för att föra anteckningar över mitt liv och sådant som är viktigt för mig just för tillfället.

Sedan 27 december har jag:
♥ Skrivit 170 inlägg och fått i genomsnitt tre kommentarer på varje.
♥ Ändrat desigen på bloggen många gånger (några alternativ kan ni se på bilden)
♥ Fyllt 16 år
♥ Gått ut grundskolan och sökt till gymnasium.
♥ Fått nya vänner och uppskattat mina gamla ännu mer.
♥ Spenderat många roliga stunder med nära och kära.

Hoppas att ni fortsätter följa bloggen då den går över i fas 2.
Då kommer ni bland annat få läsa om:
♥ Mitt sommarlov
♥ Tiden som gymnasieelev

Kramar till er alla
/
JohannaC

2 KOMMENTARER



Kommentarer
Dress Like a Princess kommenterade:

Grattis! :)

JohannaC kommenterade:

Tack så mycket! ♥

2007-07-15 @ 14:38:58
Blogg/hemsida: http://johannac.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback