Aloe Vera


2007-06-06 - 15:06:56

Vi hade det jättekul hos H igår, haha. Jag var helt klart bättre än vad de någonsin kunnat tro på tv-spel!! Efter ett tag var jag helt inne i spelet och de fick nästan dra mig från tv:n när vi skulle äta.

image96


Min stora hjälte igår var i alla fall pappa! Aloe vera-gelen från Apoteket som han köpte fungerade verkligen. Från att ha kännt en superbrännande smärta på armarna, fick jag återigen lugn i sinnet. För alla er som bränner er i solen, aloe vera hjälper verkligen och för 69:- är det ett riktigt fynd!

Men trots att svedan har gått över, är jag fortfarande riktigt röd. Vet inte riktigt hur jag ska göra för att huden ska få en jämn fär igen. Får nog "fylla i" det vita med brun utan sol. Eller??

2 KOMMENTARER



Kommentarer
Anonym kommenterade:

du är min favoritbloggare!

2007-06-06 @ 23:54:34
JohannaC kommenterade:

Tack :)


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback