Solhatt


2007-07-05 - 13:22:51
Nu ska jag iväg och shoppa igen, haha. Men det är faktiskt så att jag såg den perfekta solhatten igår, men den hade ett fult mönster, så jag köpte den inte. Så idag när jag skulle sola hade jag fortfarande ingen hatt som kunde skydda mitt blonderade hår. Därför bestämde jag mig för att whatever, skit i om det är fult mönster, kanske kan man vända den ut och in.. Så nu ska jag bara äta lunch, sen bär det iväg på shoppingrunda igen. Ska dock försöka begränsa mig till att bara köpa hatten, men det blir säkert något mer inköp... Passar på att inviga skorna jag köpte igår också.

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback