Nya inköp


2007-07-04 - 19:46:58

Det blev verkligen mycket shoppande idag! Men det mesta var på rean, så jag gjorde inte av med så mycket pengar i alla fall. Inte för att jag måste snåla så mycket nu (tjänade ju faktiskt en del på sommarjobbet), men det är alltid roligare att shoppa när man fyndar.

image122
Här är några av de saker jag köpte idag:
♥ Sjal - Wedins
♥ Nagellack - Depend
♥ Klocka - Regal
♥ Skor - Lindex

Upptäckte precis att jag stavat fel på bilden... Givetvis ska det stå shoppat..


2 KOMMENTARER



Kommentarer
Malin kommenterade:

snyggt :)

JohannaC kommenterade:

Malin: Tack (:

2007-07-06 @ 11:46:36
Blogg/hemsida: http://johannac.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback