Marathon


2007-07-29 - 01:07:09
image137

Nu har jag och L haft OC-marathon. Det är alltid lika roligt, trots att jag nu säkert har sett varje avsnitt minst femtiosju gånger. Ikväll kollade vi på avsnitt ur säsong två. De är verkligen såå bra. Särskilt de i början. I just löve The OC. Synd att det slutades spelas in, men det kanske var lika bra. Tyckte att det bara blev sämre och sämre eftersäsong två. Dock slutade jag aldrig kolla, och jag har alla DVD-boxar som hittills släppts i Sverige.

Men nu måste jag faktiskt sussa. Har fått för mig att jag ska gå upp tidigt imorgon (kanske hinner jag vakna innan mina skavsår!) Natti natti!
(Ber om ursäkt för ett något geeky inlägg, men till mitt försvar kan jag säga att jag är trött och fnittrig.. Så ta det med en nypa salt. Dessutom sitter jag i sängen när jag skriver det här..)

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback