Hemma igen


2007-07-15 - 12:17:00
Nu är jag tillbaka i Stockholm efter en vecka med mulet väder och sightseeing på Öiand. Två dagar på Bödastranden blev det, men inget badande. Tyvärr var det alldeles för kallt i vattnet, t.o.m för mig.

Imorse ringde väckarklockan 5:10. Anldeningen? Jo, jag skulle upp och kolla på alla tv-serier jag spelat in under veckan vi varit borta. Dagen innan vi åkte förprogrammerade jag våran HDD-spelare (världens bästa uppfinning, typ). Så i morse väntade sju timmars härligt tv-tittande. Kalla mig konstig, men hela dagen får ju inte gå åt att kolla ikapp sig på serier. Därför tänkte jag att det var lika bra att börja i tid. Konstigt nog är jag dessutom ovanligt pigg idag. Men det beror nog på att jag lyckades sova en del i bilen hem igår.

Idag blir det en "packa upp dag". Kanske hinner jag träffa N i kväll, men vi får se..

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback