Evighetsgöra


2007-07-01 - 16:46:50
Idag har jag gjort massa uppdateringar på min dator. Bland annat är utseendet och en del programvaror förändrade. Dessutom fick jag ett ryck och bestämde mig för att lägga in omslagsbilder till alla min mp3-låtar jag har i iTunes (jag tycker att det är roligare att lyssna på musik om man ser skivomslaget). Men inte insåg jag att det skulle ta sådan lång tid. Så efter två timmars bildfixande, hade jag fortfarande bara kommit till bokstaven C, jag har med andra ord en hel del låtar (suck). Men jag får väl ta och dela upp arbetet lite, för nu orkar jag inte mer. Måste ju faktiskt hinna gå ut lite också. Äntligen har det slutat regna!

Lämnar er med lite musik jag återupptäckte idag när jag fixade med bilderna:

Aerosmith Don't wanna miss.. - Alanis Morisette Everything - Ashlee Simpson Invisible

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback