Dagens tips


2007-07-15 - 14:35:38
image128

Jag har alltid tyckt att det är roligt att få veta "inside-fakta" om filmer och serier. När jag var yngre slukade jag all trivia-fakta jag kunde hitta om olika tv-program. Så när jag för några år sedan upptäckte hemsidan imdb trodde jag att jag kommit till hilmen. Där finns allt (nästan) som man vill veta om film och serier. Det roligaste tycker jag är trivia- och goofsidorna som finns till varje film. Där brukar jag nästan alltid gå in och kolla efter att jag har sett en film. Även skådespelarna som är med i filmen står listade och har egna sidor. Allt som oftast händer det att jag tänker "var har jag sett henne/honom förut?", och då är det bara att gå in på imdb och kolla.
Så tipset för alla filmintresserade som inte redan hittat till paradiset är att kolla in sidan bums!

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback