Dagens läxa


2007-07-27 - 21:54:54
Träffade som sagt var N igår. Vi hade det jätteroligt hela eftermiddagen. Men efter ett tag märkte jag hur otroligt ont jag fick i mina fötter av mina nya skor. Givetvis hade jag fått några otroliga skavsår! Fy 1000 vad ont det gjorde. Så idag har jag varit sängliggande. Såren ser inte så jättetrevliga ut, så jag har inte kunnat sätta plåster på och eftersom det inte är plåster på har jag inte ens kunnat gå. Så hela dagen har spenderats i soffan framför TV:n. Inte kul alls. Tur att det inte var bra väder i dag i alla fall...

Dagens läxa: Ha alltid med dig extra skavsårsplåster!

2 KOMMENTARER



Kommentarer
Honeydew :) kommenterade:

Na, stackare. Sådär blir det jämt för mig med. Man tänker att "idag kanske jag inte får skavsår även fast jag har dem här skorna!". Jag får alltid skavsår av mina finaste Vagabondpumps :(

JohannaC kommenterade:

Honeydew: Ja, visst är det typiskt!

2007-07-28 @ 19:21:48
Blogg/hemsida: http://johannac.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback