Bye bye


2007-07-24 - 14:03:58
Igår var vi på IKEA och shoppade loss. Bl a. införskaffades ett skoskåp till mitt rum. Har på senaste tiden köpt så många skor att de inte längre får plats i garderoben. Så idag ska jag göra en stoorstädning av mitt rum. Varenda låda och skrymsle ska fixas till. Målet är att jag ska ha ett totalfixat rum ikväll. Men om jag känner mig själv tar det nog mer än en dag att göra allt som ska fixas. Jag har en förmåga att samla på mig alldeles för mycket saker. Så idag blir det till att gå efter frågeställningen "har jag verkligen användning för det här just nu?". Om det svaret är nej är det "bye bye" direkt..

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback