Statistik


2007-01-25 - 16:26:35
Brukar tycka att det är kul att se hur många som hittar hit till min lilla blogg. Använder mig av blogg.se's egen statistik, men när jag kollade idag hade allt nollställts från igår. Konstgit, konstigt.. Har inte gjort något speciellt med bloggen, så jag tror inte att det är mitt eget fel..

Är det någon annan som också har samma problem??

Update
Såg att blogg.se har skrvit att de uppdaterar statistiksystemet. Det är därför man bara kan se dagens statistik. Men det ska vara fixat igen snart.

2 KOMMENTARER



Kommentarer
Mary kommenterade:

samma för mig!

JohannaC kommenterade:

Mary: Mm, skönt att veta att man inte är ensam :P men det ska snart vara fixat igen..

2007-01-25 @ 16:54:48
Blogg/hemsida: http://johannac.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback