Helt perfekt!


2007-01-10 - 18:29:12

I helgen hade jag otroligt roligt! I lördags åkte jag med familjen och hälsade på några vänner som vi inte träffat på sex år. Det är otroligt hur fort tiden går! Förra gången vi sågs var deras yngsta barn knappt ett år, nu går han i förskolan.
Vi hade det jättetrevligt och jag hoppas att det inte dröjer sex år innan vi träffar dem nästa gång.

I söndags fyllde pappa år. Då åkte vi till Kungens Kurva för en riktig shoppingtur! Först gick vi på
IKEA och köpte saker till mitt rum. Kanske inte så roligt för pappa, men han verkade ganska nöjd ändå.
Sedan gick vi till Heron City för att kolla på bio. Det blev "Djävulen bär Prada", helt otroligt att jag inte hade sett den innan. Den överträffade helt klart mina förväntingar, tom kläderna var snyggare än jag trodde att de skulle vara!
Innan vi åkte hem gick vi och åt middag på Vega-baren, Sveriges första hamburgerrestaurang, pappas favoritställe. Efter det hyrde vi tre filmer som vi såg hemma, framför allt den här var riktigt bra!

Jag har haft ett perfekt slut på jullovet alltså!!


0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback