Grupparbete


2007-01-23 - 17:21:45
I skolan håller vi på att läsa om världskrigen. Det är ganska deprimerande att tänka på allt hämskt som hände under 1900-talet.

Förra veckan började vi med ett grupparbete där vi på något sätt skulle dokumentera Sverige under mellankrigstiden. Våran grupp valde att göra en film. I fredags spelade vi in scenerna som ska vara med. Jag hade med mig min filmkamera och stativ till skolan. Scenerna blev bättre än jag trodde och idag redigerade vi allt på min dator som jag hade med mig. Det blev verkligen superbra! Kanske lägger jag ut filmen på YouTube snart för allmän beskådan.

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback