Frisk, friskare, sjukast


2007-02-24 - 16:10:24

Så har då jag också, liksom ytterligare 50% i min hemort, fått influensan. Har haft de här symptomen sedan i onsdags kväll:

* Hög feber som gick över jättesnabbt
* Snuva
* Hosta
* Otrolig hunger
* Halsont
* Illamående
* Ledverk
* Huvudverk
* Hallucinationer (såg kronhjortar på mina tapeter)

Igår låg jag i sängen hela dagen och kollade igenom mina OC-boxar. Det var faktiskt ett tag sedan jag kollade på den första säsongen.



Ikväll ska jag såklart kolla på Melodifestivalen. Jag hoppas att Andreas Johnsons låt är bra i år också. Mamma ska testa något nytt recept ikväll, men tyvärr kommer jag nog inte att känna smaken, jag är nämbligen helt däppt i däsan, stackars den som sjuker är...

2 KOMMENTARER



Kommentarer
Karolina kommenterade:

Åh, jag älskar O.C :) Krya på dig!

JohannaC kommenterade:

Karolina: Tack =) Tycker att alla borde älska OC!!=P

2007-02-24 @ 22:32:07
Blogg/hemsida: http://johannac.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback