Yesterday and today


2007-12-15 - 18:29:26
Idag kan jag stoltsera med att ha åstadkommit absolut nada.. Suck, och jag som har halva religionsarbetet kvar att skriva. Men jag skyller på att Internet har varit helt opålitligt idag också. Därför har jag inte kommit åt och blogga försen nu.
Det gick väl sådär på tyskan igår, tyckte att jag babblade på som en tok, men tydligen var det ändå tillräckligt bra för att få ett svagt MVG. Var hos tandläkaren också (vilket inte direkt är min favoritsyssla), men han sa att jag hade helt perfekta tänder, så då belv jag glad, haha ;) Träffade N också som "skulle in till stan". Men han tog första bussen tillbaka med mig. Var hos honom en stund och ägde honom på bluffstopp (hihi) och kollade på OC. Sedan blev det filmkväll med mamma och syrran..

Nu ska jag gå och kolla på julkalendern och äta lussebullar. Trevlig kväll :)

1 KOMMENTARER



Kommentarer
nyco kommenterade:

det va ju iofs jag som vann men du kan få den vinnsten om du vill ;P

2007-12-15 @ 19:58:53

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback