Välkommen! :)


2007-12-05 - 17:59:22
Nu sitter jag hemma på mitt rum och har precis ätit mellis och kollat på dagens avsnitt av Gilmore Girls med älsade syrran. Som gummorna förutspådde, inte så mycket tyska har blivit gjort ännu. Men det kommer, det kommer! N kom i alla fall till skolan idag precis när jag slutade. Alltid roligt att träffa honom + att det är ju kul att få sällskap på den annars så tråkiga bussen. Berättade för honom att jag har en blogg, men lät honom försöka hitta den själv. Tydligen har han lyckats, haha!

1 KOMMENTARER



Kommentarer
nyco kommenterade:

:) alltid lika kul att träffa dig med hehe
man e ju lite smart :P

2007-12-05 @ 18:23:20

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback